* * *
ენის სიღრმეებში ჩაწვდომა ხელოვანს ქმნის ადამიანს.
* * *
ყველაზე დიდი ვაჟკაცობა ამ ქვეყნად საკუთარი თავის შეცნობას, მოყვასის სიყვარულსა და სიკეთის ქმნას სჭირდება.
* * *
ღმერთის გამომრიცხავი ვერასოდეს ჩაწვდება ერის რაობას და მისი თითოეული განმარტება-შეხედულება ამ საკითხზე მუდამჟამს მცდარი იქნება.
* * *
შურის ხედვის ისარი მოკლეა.
* * *
მძინარე სულს შთანთქავს წუთისოფელი-მტერმა ჩაიგდოს ხელთ ღვთის საბოძვარი ნიშნავს, უფლის რისხვა დაგატყდეს თავს, რადგან ადამიანს ისე არაფერი ეძლევა.
* * *
სიკვდილი ჟამიერებაში უჟამობაში ცხოვრების საწინდარია.
* * *
ახალი აღთქმა ძველი აღთქმისა და განხორციელებული ღვთიური იმპულსის სინთეზია.
* * *
თითოეული ადამიანის სიცოცხლე თვით წუთისოფელზე, ამაოებაზე დიდია. ამის ვერგააზრებას შედეგად მოყვასის გაუფასურება მოსდევს კაცის თვალში.
* * *
ხსნა არა ამაოების ლაბირინთების ბოლომდე გავლაში მდგომარეობას, არამედ-სხეულებრივი დილეგიდან სულის თავდახსნაში.
* * *
რამდენადაც ყოვლადდიდებულია ღმერთი, იმდენად უდიდესი მისტერია იყო ძე ღვთისას განკაცება ამ ქვეყნად.
* * *
უნივერსალურ ჭეშმარიტებას მშვენიერება განაპირობებს და არა-სილამაზე.
* * *
წუთისოფლის რაობა ადამიანის პიროვნული ტრაგიზმის განმაპირობებელი გარეფაქტორია, რამეთუ ამაოების მატერიალისტური, სხეულებრივი აგებულება საზღვრულს ხდის, ბოჭავს სულიერ უსაზღვროებას.
* * *
ჭეშმარიტების ჭვრეტა საფუძველია მისი შეგრძნებისა და მასში განვრცობის.
* * *
სხეულის გალაღებით ჭეშმარიტ ბედნიერებას მაინც ვერ ვაღწევთ, რადგან სული მას ეწირება, კვდება.
სულზე ზრუნვა კი იურვებს სხეულს და შედეგი სამარადისო შვებაა, ნეტარება.
აირჩიე, ადამიანო.
* * *
ენა იდეალურად გამოსახავს თავისი ერის სულსა და მატიანეს.
* * *
ზედმეტი ლაპარაკი დროს ჰპარავს ადამიანს ჭეშმარიტების მოღვაწებისათვის.
* * *
ცალკერძი სილამაზე ამაოების გამოვლინებაა.
* * *
ხსნა ჭეშმარიტ ღმერთთან მიახლოების ნიადაგზე საკუთარი თავის შეცნობაშია.
* * *
საწყისისა და ბოლოს არსებობა ურთიერთმიზეზშედეგობრივია.
* * *
"არ არის ღმერთი" უფრო მასზე გულგაბოროტებულის ამონათქვამია, ვიდრე მისი არსებობის გამომრიცხველის.
* * *
კურთხეულია ღვთის ნების ამსრულებელი და მიმყოლი.
* * *
თუკი საკუთარ თავში ვერ იპოვი სიმშვიდეს, სამყაროც კი ვერ დაგიტევს.
* * *
არცერთი იმპერია არ ღირს თუნდაც ერთი ადამიანის სიცოცხლის ფასად.
* * *
დამპყრობელი ვერ იქნება ხელმწიფე.
* * *
ვისაც სხვისი ერის სიკეთე სურს, საკუთარის აყვავებით უნდა დაიწყოს.
* * *
გენიოსი, შეიცნობს რა საკუთარ თავს, შეიცნობს სამყაროს.
* * *
მთავარია იმ მიზეზთა უარყოფა, რომელნიც ჩვენი სულის სიკვდილს განაპირობებენ და არა-თვითმკვლელობა, რამეთუ სხეული ისედაც მოკვდინებადია.
ნეტარია იგი, ვინაც სხეული დაიურვა სულის ცხოველმყოფელობისა და ლაჟვარდოვან უკვდავებაში დამკვიდრებისათვის.
ჩვენში ცხოვრობს ფენიქსი. ამად, ვკვდებით, რათა ხელახლა დავიბადოთ; ვჭკნებით, რათა სამარადისოდ ავყვავილდეთ.
ასეთი მისტერიაა ადამიანი...
* * *
შეიძლება დილეგში იჯდე და ყველაზე თავისუფალი იყო; მაგრამ შეიძლება თავისუფლებაში მყოფიც ტყვეობაში იმყოფებოდე.
* * *
ვინც წარსულს უარჰყოფს, იგი ვერც მომავალს შექმნის.
* * *
კონკრეტულობამდე ადამიანი ზოგადია.
* * *
სადაც სამართლის მოსმენა არ უყვართ, იქ სიცრუე იკიდებს ფეხს.
* * *
საკუთარი მომავლის შეცნობის სურვილით დაავადმყოფებული ცრუმორწმუნე წიგნის ისეთ მკითხველსა ჰგავს, რომელიც მუდამ წინდაწინ ცდილობს ნაწარმოების შინაარსის გაგებას, მაგრამ არაფერი რჩება ხელთ საბოლოოდ.
* * *
უკვდავების სურნელს აფრქვევს
მშობლიური მიწა,
ვინაც მასში ფესვი გადგა,
დრომ ვერ დაამიწა.
* * *
გინახავთ განრისხებული სიკეთე? უსაშინელესია. მარტო ამის წარმოდგენა შეგზარავს.
* * *
პოეტი მაშინ რჩება პოეტად, როცა მთელს თავის ცხოვრებას, თვით ყოველ ამოსუნთქვასაც კი პოეზიად აქცევს; ასე იქმნებიან უდიდესნი. პოეზიის სამყაროა მათი სამკვიდრებელი. ეს კი უკიდეგანო სივრცეა.
* * *
ნეტარია ადამიანი, რომელსაც მიწისა და მოყვასის სიყვარული აატირებს. ეს სიმდიდრეა, რასაც გაფრთხილება სჭირდება.
* * *
ქალი მეგობარი უნდა იყოს და არა მხევალი, ან ბატონი. ამ ურთიერთობაში თანასწორობის დარღვევა ტრაგედიის მიზეზი ხდება ხშირად.
* * *
პლატონური სიყვარული ჭვრეტითი ხასიათისაა და ამიტომაა ეს კატეგორია აღმატებული ხორციელ ლტოლვაზე, რომელიც პირველისაგან განსხვავებით, იმთავითვე საზღვრულია.
* * *
ხომ სამი სიტყვაა-მე შენ მიყვარხარ, მაგრამ არაფერია მათზე უფრო ძნელად ამოსათქმელი მაშინ, როცა ტრფიალის ცეცხლით ვიწვით.
* * *
ნეტარია ერთი, რომელიც ათასებისათვის იბადება.
lunedì 22 settembre 2008
ახალწლისა, 2008
* * *
ლექსისა და პოეზიის შეგრძნება ქალის მოფერებას ჰგავს: თუ შინაგანად არ გაითავისე და არ დაინახე, მდაბიური მოყირჭება იცის.
* * *
როგორ გინდა პატივი გცეს ადამიანმა, თუკი სამშობლოს არ სცემ პატივს?
* * *
რვალისებური ხასიათი წითელიცაა, თეთრიცა და შავიც.
* * *
ვინც ადამიანებსა და კაცობრიობას მსოფლიო წესრიგის დამყარებისათვის საჭირო საშუალებად მიიჩნევს, არ უყვარს არც მოყვასი და არც ღმერთი და ამსოფლიური სამოთხის აპელირებით ჯოჯოხეთის დამყარებას უწყობს ხელს. სადაც სიყვარული არაა, იქ მშვენიერებაა მიმქრალი.
* * *
ღვინო ლოცვითა და სიყვარულით უნდა იწურებოდეს. ღვინო საკრალური ცხოვრებაა.
* * *
კაფკა-ევროპის შუაგულის ვირტუალურ სივრცეთა მძლავრი ფანტომი.
* * *
გულიდან ამოსული სიტყვები ვაზია, რომელიც გონების საროს მეშვეობით იყრის ტანს ზეცისკენ.
* * *
XX საუკუნის 20-30 წლების დასავლური კაფეები-ნაზი ავაზების გალია.
* * *
პოეზია უპირველესად გულის ნაჟურია და არა გონებისა.
* * *
ყოფიერება ხდება ტრაგედია, მაგრამ ამ უკანასკნელს აქვს გაგრძელება და იგი სიცოცხლის გამარჯვებაა.
* * *
სადაც მიწა არაა, იქ ცაში ვერ აფრინდები.
* * *
მანდილოსნის რვალისებურ "არა"-ზე მაღლა ისეთი მზიურად ცხელი სიყვარული დგას, რომელიც ამ "არა"-ს თანხმობად გადაადნობს.
* * *
ცხოვრება, როგორც ლხინი და ერთმანეთის გამაბედნიერებელი ურთიერთობები, თუ ცხოვრება, როგორც ბაზარი და საბაზრო ურთიერთობები?!...
* * *
არა, მხოლოდ ფილოსოფოსი ვერ გადაარჩენს სამყაროს მიუხედავად იმისა, რომ ცხოვრების ასეთი წესი ერთ-ერთი აუცილებელი ნაწილია სოტეროლოგიის.
* * *
ბედნიერებაა ერთადერთი სინამდვილე-სხვა ყოველი მირაჟია.
* * *
ბედნიერების საიდუმლო სიყვარულშია.
* * *
ვინც დროს ხარჯავს, მას დრო დახარჯავს.
* * *
დასავლეთი ერთი დიდი სულიერი სტეპი გახდა.
* * *
სიკვდილთან და-ძმობა და მისი გასიგრძეგანება სიცოცხლეს აძლიერებს და უკეთესს ხდის.
* * *
დასავლეთის სიცოცხლე და ახალგაზრდობა აღმოსავლეთშია.
* * *
უჭკნობ სილამაზეს მშვენიერება ქმნის.
ლექსისა და პოეზიის შეგრძნება ქალის მოფერებას ჰგავს: თუ შინაგანად არ გაითავისე და არ დაინახე, მდაბიური მოყირჭება იცის.
* * *
როგორ გინდა პატივი გცეს ადამიანმა, თუკი სამშობლოს არ სცემ პატივს?
* * *
რვალისებური ხასიათი წითელიცაა, თეთრიცა და შავიც.
* * *
ვინც ადამიანებსა და კაცობრიობას მსოფლიო წესრიგის დამყარებისათვის საჭირო საშუალებად მიიჩნევს, არ უყვარს არც მოყვასი და არც ღმერთი და ამსოფლიური სამოთხის აპელირებით ჯოჯოხეთის დამყარებას უწყობს ხელს. სადაც სიყვარული არაა, იქ მშვენიერებაა მიმქრალი.
* * *
ღვინო ლოცვითა და სიყვარულით უნდა იწურებოდეს. ღვინო საკრალური ცხოვრებაა.
* * *
კაფკა-ევროპის შუაგულის ვირტუალურ სივრცეთა მძლავრი ფანტომი.
* * *
გულიდან ამოსული სიტყვები ვაზია, რომელიც გონების საროს მეშვეობით იყრის ტანს ზეცისკენ.
* * *
XX საუკუნის 20-30 წლების დასავლური კაფეები-ნაზი ავაზების გალია.
* * *
პოეზია უპირველესად გულის ნაჟურია და არა გონებისა.
* * *
ყოფიერება ხდება ტრაგედია, მაგრამ ამ უკანასკნელს აქვს გაგრძელება და იგი სიცოცხლის გამარჯვებაა.
* * *
სადაც მიწა არაა, იქ ცაში ვერ აფრინდები.
* * *
მანდილოსნის რვალისებურ "არა"-ზე მაღლა ისეთი მზიურად ცხელი სიყვარული დგას, რომელიც ამ "არა"-ს თანხმობად გადაადნობს.
* * *
ცხოვრება, როგორც ლხინი და ერთმანეთის გამაბედნიერებელი ურთიერთობები, თუ ცხოვრება, როგორც ბაზარი და საბაზრო ურთიერთობები?!...
* * *
არა, მხოლოდ ფილოსოფოსი ვერ გადაარჩენს სამყაროს მიუხედავად იმისა, რომ ცხოვრების ასეთი წესი ერთ-ერთი აუცილებელი ნაწილია სოტეროლოგიის.
* * *
ბედნიერებაა ერთადერთი სინამდვილე-სხვა ყოველი მირაჟია.
* * *
ბედნიერების საიდუმლო სიყვარულშია.
* * *
ვინც დროს ხარჯავს, მას დრო დახარჯავს.
* * *
დასავლეთი ერთი დიდი სულიერი სტეპი გახდა.
* * *
სიკვდილთან და-ძმობა და მისი გასიგრძეგანება სიცოცხლეს აძლიერებს და უკეთესს ხდის.
* * *
დასავლეთის სიცოცხლე და ახალგაზრდობა აღმოსავლეთშია.
* * *
უჭკნობ სილამაზეს მშვენიერება ქმნის.
venerdì 29 agosto 2008
მარიამობისთვისა. 2008
* * *
ლიტერატურული აზროვნება ცხოვრებისეული თუ არ გახდა, მოსაწყენი გახდება საბოლოო ჯამში.
* * *
გულიდან ამოსული სიტყვები ვაზია, რომელიც გონების საროს მეშვეობით იყრის ტანს ზეცისაკენ.
* * *
კარგად თქმული სიტყვა საქმის ნახევარია.
ლიტერატურული აზროვნება ცხოვრებისეული თუ არ გახდა, მოსაწყენი გახდება საბოლოო ჯამში.
* * *
გულიდან ამოსული სიტყვები ვაზია, რომელიც გონების საროს მეშვეობით იყრის ტანს ზეცისაკენ.
* * *
კარგად თქმული სიტყვა საქმის ნახევარია.
mercoledì 16 luglio 2008
მკათათვისა. 2008
* * *
ვინ ბედნიერებას ირჩევს და ვინ-სიამოვნებას. პირველი მოიცავს მეორეს, სიამოვნება კი არ მოიცავს ბედნიერებას, რადგან ამ უკანასკნელის შემადგენელი ნაწილია ოდენ. ვაი მას, ვინც სიამოვნება ირჩია ცხოვრებაში: როდესაც გავლენ ახალგაზრდობის წლები, განქარდებიან მათთან დაკავშირებული ძალა და სილამაზე, ადამიანს სიცარიელე და დაცლილი სული შერჩება ხელთ, რამეთუ წარმავალი ამაოება არჩია წარუვალ მარადისობას.
* * *
ვაჟკაცობა სიყვარულში ჭკუიდან არგადაწევაცაა.
* * *
ვაჟკაცობა სიყვარულის დატევაცაა.
* * *
სიყვარულს ყოველივე წესრიგში მოჰყავს.
* * *
არსებობს მხოლოდ მშვენიერება. მისი მინავლება არარსებობის ზრდის ნიშანია ჩვენში.
* * *
სიტყვებიც ცოტაა ღმერთის სადიდებლად.
* * *
რწმენა ზეგონებრივი მდგომარეობაა, რაც იმასაც ნიშნავს, რომ ერთი არანაირად არ გამორიცხავს მეორეს.
* * *
განა მამის მკვლელობის სახე არაა უძღები შვილის მიერ მამისეული სახლის დატოვება? შედეგი-მამის ბრწყინვალებაში კვლავ აღდგომილი და ახალშობილი სახით დაბრუნებისათვის შინაგანი ზრდა და სულიერი ჭურჭლის გაღრმავება.
* * *
კენტი ფილოსოფიური მიდგომა არ ქმნის ცხოველმყოფელს ადამიანის არსებობას, თუკი ამას თან ხელოვნების შემოქმედებითობა და საქმიანი ცოდნა არ ავსებს.
* * *
მანახე შენი მარტოობა და გეტყვი, ვინ ხარ შენ.
* * *
ერთადერთი ძალა სიყვარულია და მით უფრო დიდია იგი, რაც უფრო მაღლაა მიმართული.
* * *
ახალგაზრდა მოხუცები და მოხუცი ახალგაზრდები...
* * *
კათარზისსა და წმინდანობას არც გარე ფაქტორების გამო აქვს ადგილი და არც სხვა ადამიანიებისათვის-იგი შინაგანი მოთხოვნილებაა უპირველესად. ამის შემდეგ იძენს იგი გარესამყაროსადმი სასარგებლო მნიშვნელობას.
* * *
ტარკოვსკი + დოჩანაშვილი = სხვისთვის რომ გახდე დღესასწაული, უნდა იცოდე, თუ როგორ ექცე საკუთარ თავს ზეიმად თვით მარტოობაშიც კი.
* * *
მუსიკა, როგორც ცეცხლის მატარებელი, მაგარი და ამავე დროს, ჰაეროვნად მეტყველი წყალი.
* * *
დასავლეთმა, თავისი კრიზისების წკვარამებში, ყველა მოიდგა სიცოცხლით მანოყიერებელი კავკასიური სინამდვილის გარდა. ეს ჩვენი ბრალიცაა და ჩვენი ისტორიული თავგადასავლის შედეგიც.
* * *
მოხუცები ბავშვებივით რომ ესაუბრებიან ცხოველებს, ისაა ლამაზი და საინტერესო.
* * *
ქართული პოეზიის მანტია თვითონ სამყაროა.
* * *
ცოდვის გზა მოკლეა.
* * *
შინაგანად ადამიანი ისეთი რთულია, შემოქმედებითად რომ მიუდგეს საკუთარ თავს, მოსაწყენი დრო აღარ დარჩებოდა.
* * *
ამაოებაში ჩაძირვა ღმერთს და ადამიანს ავიწყებს მაშინ, როცა არაფერია უფრო ძვირფასი და ტკბილი, ვიდრე ღვთისა და მოყვასის სიყვარული.
ვინ ბედნიერებას ირჩევს და ვინ-სიამოვნებას. პირველი მოიცავს მეორეს, სიამოვნება კი არ მოიცავს ბედნიერებას, რადგან ამ უკანასკნელის შემადგენელი ნაწილია ოდენ. ვაი მას, ვინც სიამოვნება ირჩია ცხოვრებაში: როდესაც გავლენ ახალგაზრდობის წლები, განქარდებიან მათთან დაკავშირებული ძალა და სილამაზე, ადამიანს სიცარიელე და დაცლილი სული შერჩება ხელთ, რამეთუ წარმავალი ამაოება არჩია წარუვალ მარადისობას.
* * *
ვაჟკაცობა სიყვარულში ჭკუიდან არგადაწევაცაა.
* * *
ვაჟკაცობა სიყვარულის დატევაცაა.
* * *
სიყვარულს ყოველივე წესრიგში მოჰყავს.
* * *
არსებობს მხოლოდ მშვენიერება. მისი მინავლება არარსებობის ზრდის ნიშანია ჩვენში.
* * *
სიტყვებიც ცოტაა ღმერთის სადიდებლად.
* * *
რწმენა ზეგონებრივი მდგომარეობაა, რაც იმასაც ნიშნავს, რომ ერთი არანაირად არ გამორიცხავს მეორეს.
* * *
განა მამის მკვლელობის სახე არაა უძღები შვილის მიერ მამისეული სახლის დატოვება? შედეგი-მამის ბრწყინვალებაში კვლავ აღდგომილი და ახალშობილი სახით დაბრუნებისათვის შინაგანი ზრდა და სულიერი ჭურჭლის გაღრმავება.
* * *
კენტი ფილოსოფიური მიდგომა არ ქმნის ცხოველმყოფელს ადამიანის არსებობას, თუკი ამას თან ხელოვნების შემოქმედებითობა და საქმიანი ცოდნა არ ავსებს.
* * *
მანახე შენი მარტოობა და გეტყვი, ვინ ხარ შენ.
* * *
ერთადერთი ძალა სიყვარულია და მით უფრო დიდია იგი, რაც უფრო მაღლაა მიმართული.
* * *
ახალგაზრდა მოხუცები და მოხუცი ახალგაზრდები...
* * *
კათარზისსა და წმინდანობას არც გარე ფაქტორების გამო აქვს ადგილი და არც სხვა ადამიანიებისათვის-იგი შინაგანი მოთხოვნილებაა უპირველესად. ამის შემდეგ იძენს იგი გარესამყაროსადმი სასარგებლო მნიშვნელობას.
* * *
ტარკოვსკი + დოჩანაშვილი = სხვისთვის რომ გახდე დღესასწაული, უნდა იცოდე, თუ როგორ ექცე საკუთარ თავს ზეიმად თვით მარტოობაშიც კი.
* * *
მუსიკა, როგორც ცეცხლის მატარებელი, მაგარი და ამავე დროს, ჰაეროვნად მეტყველი წყალი.
* * *
დასავლეთმა, თავისი კრიზისების წკვარამებში, ყველა მოიდგა სიცოცხლით მანოყიერებელი კავკასიური სინამდვილის გარდა. ეს ჩვენი ბრალიცაა და ჩვენი ისტორიული თავგადასავლის შედეგიც.
* * *
მოხუცები ბავშვებივით რომ ესაუბრებიან ცხოველებს, ისაა ლამაზი და საინტერესო.
* * *
ქართული პოეზიის მანტია თვითონ სამყაროა.
* * *
ცოდვის გზა მოკლეა.
* * *
შინაგანად ადამიანი ისეთი რთულია, შემოქმედებითად რომ მიუდგეს საკუთარ თავს, მოსაწყენი დრო აღარ დარჩებოდა.
* * *
ამაოებაში ჩაძირვა ღმერთს და ადამიანს ავიწყებს მაშინ, როცა არაფერია უფრო ძვირფასი და ტკბილი, ვიდრე ღვთისა და მოყვასის სიყვარული.
Etichette:
ბედნიერება,
მარადისობა,
მკათათვისა,
მშვენიერება,
სული,
ღმერთი
mercoledì 9 luglio 2008
თიბათვე, 2008
* * *
მახვილივით მამაცურად და ბრძნულად მჭრელი სიყვარული არღვევს ბოროტს და ამარცხებს ბნელს.
* * *
ყველაფერი, აბსოლუტურად ყველაფერი იმდენად მშვენიერია, რომ ბოროტება არ არსებობს. არსებობს მხოლოდ და მხოლოდ მშვენიერება... უძირო შინაგანი სიღრმე და არანაკლებად ღრმა ხედვის ისარია საჭირო იმისათვის, რომ ეს კი არ განჭვრიტო ოდენ, წაიკითხო და წერო ამაზე, არამედ რაც კიდევ უფრო მთავარია-იცხოვრო.
* * *
სიყვარული ღუღუნებს, არ ყვირის.
* * *
ხორციელი ეროსი უცილოდ მოსაწყენი და საზღვრული გახდება, თუკი სულიერი უსაზღვროებით არ იქნება გაჯერებული. იგივე ეხება მატერიისა და კვდომის ვერდაძლევას.
* * *
ციური სილურჯე გამარჯვებული ღვინისფერი დიონისოს ფერია.
* * *
საქართველო ღმერთს მაყვარებს და ღმერთი-საქართველოს.
* * *
ეგოიზმმა საზღვრული სიხარული იცის, ალტრუიზმს კი ბედნიერებამდე მივყავართ.
* * *
სხვის და სამყაროს ყოფას როგორ აქცევ ბედნიერების დღესასწაულად, თუკი ჯერ საკუთარი თავი არ გაქვს ამზიანებული?
* * *
სიყვარული ბრმა კი არაა; უბრალოდ, თვალს ხუჭავს, როცა ეს საჭირო და მართებულია.
* * *
ბედნიერება სასულეში ამოსული გულია.
* * *
ყველანაირი ცოდნა ქალის შესახებ მისგან ერთი ნაბიჯით ჩამორჩენაა, თუკი გულით არ შეიგრძენი იგი.
მახვილივით მამაცურად და ბრძნულად მჭრელი სიყვარული არღვევს ბოროტს და ამარცხებს ბნელს.
* * *
ყველაფერი, აბსოლუტურად ყველაფერი იმდენად მშვენიერია, რომ ბოროტება არ არსებობს. არსებობს მხოლოდ და მხოლოდ მშვენიერება... უძირო შინაგანი სიღრმე და არანაკლებად ღრმა ხედვის ისარია საჭირო იმისათვის, რომ ეს კი არ განჭვრიტო ოდენ, წაიკითხო და წერო ამაზე, არამედ რაც კიდევ უფრო მთავარია-იცხოვრო.
* * *
სიყვარული ღუღუნებს, არ ყვირის.
* * *
ხორციელი ეროსი უცილოდ მოსაწყენი და საზღვრული გახდება, თუკი სულიერი უსაზღვროებით არ იქნება გაჯერებული. იგივე ეხება მატერიისა და კვდომის ვერდაძლევას.
* * *
ციური სილურჯე გამარჯვებული ღვინისფერი დიონისოს ფერია.
* * *
საქართველო ღმერთს მაყვარებს და ღმერთი-საქართველოს.
* * *
ეგოიზმმა საზღვრული სიხარული იცის, ალტრუიზმს კი ბედნიერებამდე მივყავართ.
* * *
სხვის და სამყაროს ყოფას როგორ აქცევ ბედნიერების დღესასწაულად, თუკი ჯერ საკუთარი თავი არ გაქვს ამზიანებული?
* * *
სიყვარული ბრმა კი არაა; უბრალოდ, თვალს ხუჭავს, როცა ეს საჭირო და მართებულია.
* * *
ბედნიერება სასულეში ამოსული გულია.
* * *
ყველანაირი ცოდნა ქალის შესახებ მისგან ერთი ნაბიჯით ჩამორჩენაა, თუკი გულით არ შეიგრძენი იგი.
Etichette:
2008,
ბედნიერება,
დიონისო,
ეროსი,
თიბათვე,
საქართველო,
სილურჯე,
სიყვარული
martedì 3 giugno 2008
ვარდობისთვე. 2008
* * *
ყველაზე დიდი ლექსი ადამიანების გულსა და გულზე დაწერილი ლექსია.
* * *
ადამიანი, რომელიც სიმართლისათვის ბრძოლაში იღუპება, მუდამ გამარჯვებული გამოდის. უსამართლობა მხოლოდ დროებით წარმატებას აღწევს.
* * *
მუსიკა ფერადიცაა.
* * *
ხელოვნებამ გააკეთილშობილა კაცობრიობა.
* * *
უღირსება ღირსებისაგან დასავიწყებლადაა განწირული.
* * *
ფილოსოფია არცოდნის შემეცნებიდან იწყება.
* * *
ვერგადალახული ეჭვი სკეფსისია, რომელიც სნეულებად იქცევა. გადალახული ეჭვი კი-სიმართლის ზეიმი.
* * *
მეფური ბუნების ადამიანები თავიანთი მდუმარებითაც ძალუმობენ.
* * *
მეფენი მეფურად სთხოვენ ხელს თავიანთი გულის დედოფლებს.
* * *
უნაპირო ოკეანეს უძირო უფსკრული თუ დაიტევს.
* * *
ღირსეულს ღირსებაზე სასაუბრო დრო არ აქვს. იგი თავისი ცხოვრებით საუბრობს უფრო.
* * *
ვაჟკაცის ვაჟკაცისადმი თქმული მომენატრე განსხვავდება უბრალო “მომენატრე”-საგან.
გარყვნილი გარყვნილებას იფიქრებს, ვაჟკაცი-ვაჟკაცურს.
* * *
ფილოსოფია ჩვენ გვცვლის, ხელოვნებით ჩვენ ვცვლით სამყაროს, მეცნიერება კი ხიდია ფილოსოფიასა და ხელოვნებას შორის.
ყველაზე დიდი ლექსი ადამიანების გულსა და გულზე დაწერილი ლექსია.
* * *
ადამიანი, რომელიც სიმართლისათვის ბრძოლაში იღუპება, მუდამ გამარჯვებული გამოდის. უსამართლობა მხოლოდ დროებით წარმატებას აღწევს.
* * *
მუსიკა ფერადიცაა.
* * *
ხელოვნებამ გააკეთილშობილა კაცობრიობა.
* * *
უღირსება ღირსებისაგან დასავიწყებლადაა განწირული.
* * *
ფილოსოფია არცოდნის შემეცნებიდან იწყება.
* * *
ვერგადალახული ეჭვი სკეფსისია, რომელიც სნეულებად იქცევა. გადალახული ეჭვი კი-სიმართლის ზეიმი.
* * *
მეფური ბუნების ადამიანები თავიანთი მდუმარებითაც ძალუმობენ.
* * *
მეფენი მეფურად სთხოვენ ხელს თავიანთი გულის დედოფლებს.
* * *
უნაპირო ოკეანეს უძირო უფსკრული თუ დაიტევს.
* * *
ღირსეულს ღირსებაზე სასაუბრო დრო არ აქვს. იგი თავისი ცხოვრებით საუბრობს უფრო.
* * *
ვაჟკაცის ვაჟკაცისადმი თქმული მომენატრე განსხვავდება უბრალო “მომენატრე”-საგან.
გარყვნილი გარყვნილებას იფიქრებს, ვაჟკაცი-ვაჟკაცურს.
* * *
ფილოსოფია ჩვენ გვცვლის, ხელოვნებით ჩვენ ვცვლით სამყაროს, მეცნიერება კი ხიდია ფილოსოფიასა და ხელოვნებას შორის.
lunedì 14 aprile 2008
აპნისი. 2008
* * *
ირაციონალურობა კი არა, მეტარაციონალურობა, ზერაციონალურობა.
* * *
რაც უფრო ვუღრმავდები ჯოჯოხეთის სიღრმეებს, მით უფრო ვხედავ დემონების უსუსურობას თავისუფალი ადამიანის წინაშე.
* * *
ამსოფლიური ცხოვრება უფრო რაციონალურია
* * *
ცოდვა არა ოდენ სულიერ თვალს ახშობს, გონებრივ მხედველობასაც აქვეითებს.
* * *
ვინ სხეულითაა ხეიბარი და ვინ-სულით.
* * *
ქალაქი, როგორც ადამიანის, ხელოვანის, პოეტის მიერ შექმნილი ბუნებრივი, სამყაროული წესრიგის ხატი.
* * *
ფილოსოფიაც, მეცნიერებაც და ხელოვნებაც სიყვარულის განხორციელების საშუალებებია. უამისოდ ისინი სიკვდილს, ქაოსს, აბსურდს ავრცელებენ.
* * *
ადრე, თუ გვიან ჩვენ, ყველანი მთვარეს ვუბრუნდებით. მთვარიდან მზემდე კი ერთი ნაბიჯია.
* * *
ქალისადმი უპატივისცემულობა სამყაროს საკრალური წესრიგის შელახვაა.
* * *
არ ვეძებ ბედნიერებას ჩემს გარეთ. იგი ჩემშია.
* * *
გინდა იყო ბედნიერი?-იყავი.
* * *
ქაოსი და სკეფსისი, მათი დაძლევის შემდეგ, ჰარმონიის კიდევ უფრო განმამტკიცებელ ბრწყინვალე გაკვეთილად იქცევიან.
* * *
ნებამზიანობა მეხსიერებას კვდომის ჟანგისაგან ათავისუფლებს.
* * *
ხელოვნებაა ყოველივე ის, რაც ღირსებას მატებს ადამიანს.
ირაციონალურობა კი არა, მეტარაციონალურობა, ზერაციონალურობა.
* * *
რაც უფრო ვუღრმავდები ჯოჯოხეთის სიღრმეებს, მით უფრო ვხედავ დემონების უსუსურობას თავისუფალი ადამიანის წინაშე.
* * *
ამსოფლიური ცხოვრება უფრო რაციონალურია
* * *
ცოდვა არა ოდენ სულიერ თვალს ახშობს, გონებრივ მხედველობასაც აქვეითებს.
* * *
ვინ სხეულითაა ხეიბარი და ვინ-სულით.
* * *
ქალაქი, როგორც ადამიანის, ხელოვანის, პოეტის მიერ შექმნილი ბუნებრივი, სამყაროული წესრიგის ხატი.
* * *
ფილოსოფიაც, მეცნიერებაც და ხელოვნებაც სიყვარულის განხორციელების საშუალებებია. უამისოდ ისინი სიკვდილს, ქაოსს, აბსურდს ავრცელებენ.
* * *
ადრე, თუ გვიან ჩვენ, ყველანი მთვარეს ვუბრუნდებით. მთვარიდან მზემდე კი ერთი ნაბიჯია.
* * *
ქალისადმი უპატივისცემულობა სამყაროს საკრალური წესრიგის შელახვაა.
* * *
არ ვეძებ ბედნიერებას ჩემს გარეთ. იგი ჩემშია.
* * *
გინდა იყო ბედნიერი?-იყავი.
* * *
ქაოსი და სკეფსისი, მათი დაძლევის შემდეგ, ჰარმონიის კიდევ უფრო განმამტკიცებელ ბრწყინვალე გაკვეთილად იქცევიან.
* * *
ნებამზიანობა მეხსიერებას კვდომის ჟანგისაგან ათავისუფლებს.
* * *
ხელოვნებაა ყოველივე ის, რაც ღირსებას მატებს ადამიანს.
Etichette:
ადამიანი,
აპნისი,
ზერაციონალურობა,
თავისუფალი
Iscriviti a:
Post (Atom)